Trójwymiarowy wydruk
Błyskawiczny rozwój technologi informatycznych dotknął także branżę reklamową. To właśnie przez zaawansowane pomysły drukowania dzisiaj można tworzyć interesujące projekty. Przykładem może być chociażby letterpress. I o ile typografia używana była w drukarstwie od mnóstwo lat, to dopiero teraz została doceniona poprzez drukarzy, a przede wszystkim klientów, którzy masowo decydują się na druk taką metodą. Polega ona na odbijaniu nadruku na miękkim rodzaju papieru. Niesłychanie wielokrotnie do tych prac nie używa się też barwników. Wówczas samo tłoczenie spełnia swoją rolę, dodając wydrukowi kontrast. Co ciekawe, przedstawiciele przeróżnych agencji reklamowych niezwykle chętnie łączą ze sobą nowe sposoby druku.
Znakomitym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie właściwą liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Wobec tego też duże firmy mogą liczyć na ważne rabaty i bez wątpienia pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga doskonałe wyniki sprzedaży.
Znakomitym potwierdzeniem tych słów są wizytówki kaszerowane, które drukuje się z wykorzystaniem sposobu tłoczniowego. Oprócz tego na gotowe wydruki nakłada się jeszcze specjalny lakier, który nie tylko zabezpiecza poprzez zniszczeniem, niemniej jednak także poprawia atrakcyjność naszego projektu. Na taką sytuację w reklamie wpływa też gigantyczna konkurencja. Nic więc dziwnego, iż agencje prześcigają się w coraz to nowszych pomysłach. Muszą bowiem ściągnąć do siebie właściwą liczba klientów. Co więcej, ich marzeniem jest to, aby wspomniani kontrahenci byli ich stałymi bywalcami. Wobec tego też duże firmy mogą liczyć na ważne rabaty i bez wątpienia pierwszeństwo w zamawianiu nowych gadżetów. Wiele z nich dzięki nowoczesnym sposobom reklamy jest bardziej widocznych, a co za tym idzie osiąga doskonałe wyniki sprzedaży.
